Pupil van de Week: Ilse Luimstra

20 september 2019 8:45

Het zal je maar gebeuren: net lid, het jongste lid zelfs, en meteen al Pupil van de Week. Dat is een fantastische binnenkomer!

Dit overkomt Ilse Luimstra. Ilse is ingedeeld in JO7-1, het allerjongste team van de vereniging. De leider/trainer is Richard Dijkstra. Ilse vindt dat wel leuk, want, zo zegt ze, van de trainer mogen we op ons allerhardst schieten en dat is superleuk.

PSV is haar favoriete club en Donyall Malen de favoriete speler, want die scoort heel vaak. Ilse’s favoriete speelsters van onze club zijn Lana en Famke.

Wij wensen Ilse zondag 22 september a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Renado.