Pupil van de Week: Edwer Wijngaarden

20 november 2019 18:30

Deze keer is één van de linkspoten van de JO8-1 aan de beurt, namelijk Edwer Wijngaarden! Na de zomerstop voetbalt Edwer in de JO-8 waar zijn favoriete positie linksback is.

Edwer is groot fan van “syn hait”, maar ook van de club uit Amsterdam “Ajax”. Zijn favoriete speler is Hakim Ziyech, want die heeft een goed schot. Hij hoopt net zo goed als Ziyech te worden door twee keer per week te trainen. Aan de trainers zal het niet liggen, want Rein Schiphof en Dirk Postma zijn enthousiast om van de JO8-pupillen toppers te maken! Over toppers gesproken… zijn topper van St.-Anna 1 is Sytze-Jorrit Jorritsma. Edwer heeft er dan ook zin in om samen met hem zaterdagavond het veld van de arena in St.-Anna te betreden.

Wij wensen Edwer zaterdagavond 23 november a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Friesland.