Pupil van de Week: Famke Kuperus

5 december 2019 7:30

Famke is vijf jaar en zit sinds drie maanden bij de JO7 en Richard Dijkstra is haar trainer. Famke heeft nog geen wedstrijd gespeeld. En weet nog niet op welke plek ze gaat voetballen. Tijdens de training scoort ze regelmatig; dus wie weet wordt Famke wel een superspits.

Famke woont met haar ouders en broers in St.-Anna. Jelte en Melle voetballen beide ook en zijn dan ook haar favoriete spelers. Ook is Famke fan van Ajax.

Buiten het voetbal om speelt zij graag met de katten en hamster en houdt ze van tekenen en kleuren.

Op 21 december a.s. heeft Famke haar eerste echte toernooi en dat is natuurlijk heel erg spannend.

Famke heel veel succes en vooral plezier bij je eerste toernooi en zondag 8 december a.s. bij de wedstrijd van de mannen tegen Read Swart. Op naar je allereerste aftrap om de keeper van Read Swart te passeren!