Opbrengst Grote Clubactie: € 1836,90 (update: 1 januari 2020)

31 december 2019 9:30

De opbrengst van de jaarlijks Grote Clubactie heeft onze club maar liefst € 1836,90 opgeleverd. Grote dank aan de kinderen en begeleiders die hier hun best voor hebben en gedaan en speciaal bedankje voor Pieter en Margaretha Meijer die de gehele actie voor de club hebben begeleid.

De kinderen die de meeste loten verkochten konden mooie prijzen winnen. Hieronder de prijswinnaars:

Beste verkopers individueel
Redmer Bleeker 32 - Traingingspak vv
Harmen Meijer 30 - Sporttas vv
Robin de Jong 29 - T-shirt vv
Milan Waltman 28 - Bidon/schoenentas
Jorrit Dijkstra 27 - Bidon/schoenentas
Rens Postma 27 - Bidon/schoenentas

Beste verkopende team: JO11-1 - 135. Dit team mag binnenkort met het gehele team naar een thuiswedstrijd van Cambuur.

De meeste prijzen zijn al uitgedeeld. De prijzen die nog niet zijn ontvangen, kunnen worden opgehaald tijdens het kledingspreekuur.