In memoriam: Tjitske Kingma-Stielstra

8 januari 2020 17:30

Het is allemaal heel snel gegaan. Daardoor kwam het verschrikkelijke bericht nog harder aan toen wij hoorden dat Tjitske Kingma-Stielstra op de leeftijd van 65 jaar de strijd tegen haar ongeneeslijke ziekte op 6 januari heeft moeten opgeven.

Niet lang nadat de familie Kingma vanuit Dokkum op het Bildt neerstreek, begon Tjitske al met haar vrijwilligerswerk voor onze club. Eerst als jeugdleidster. In 1997 kwam Tjitske in de jeugdcommissie en heeft daar tot en met het seizoen 2002-2003 deel van uitgemaakt. Van die zes seizoenen was ze vier jaar secretaris. Daarna was Tjitske jarenlang kantinevrijwilliger op zaterdag. Verder was ze een trouwe supporter van de wedstrijden van haar drie voetballende kinderen.

Wij wensen Thomas, Lieuwe, Riekele, Tea, partners en kleinkinderen heel veel sterkte toe in deze hele moeilijke tijd.

Bestuur vv St.-Annaparochie