Arnold Haanstra nieuwe trainer vv St.-Anna

22 januari 2020 8:15

Het bestuur van vv St.-Anna heeft afgelopen maandag Arnold Haanstra benoemd tot nieuwe trainer voor het eerste herenteam. Arnold volgt daarmee Duco Mulder op die na dit seizoen afscheid neemt van onze club.

De afgelopen weken zijn gebruikt om de binnengekomen reacties op de vacature voor de nieuwe hoofdtrainer te bekijken en om gesprekken met kandidaten te voeren. Hieruit is uiteindelijk Arnold als meest geschikte kandidaat gekomen.

Voor velen zal Arnold geen onbekende zijn. Hij was tenslotte in het verleden al eens vier jaar de trainer van het eerste team. Hij staat bekend om zijn goede visie op het voetbal, gedegen voorbereiding op de wedstrijden en sterk tactisch inzicht. Hiernaast is het bestuur van mening dat hij perfect past in de wens van het bestuur om belangrijke ontwikkelingen zoals de integratie in de komende jaren van veel jeugdspelers in goede banen te leiden.

Het bestuur is dan ook erg blij met deze benoeming en wenst hem en de spelersgroep natuurlijk heel veel succes voor het komende seizoen. Uiteraard hopen wij dit jaar nog op een prachtige tweede seizoenshelft onder leiding van Duco waarbij het streven zal zijn om promotie (terug) naar de tweede klasse te bewerkstelligen.