Uitverkoop bij vv St.-Anna in kantine De Waaie

7 april 2020 20:45

Zoals iedereen weet is het voetbalseizoen ten einde vanwege het coronavirus. Dit betekent dat de kantine de komende tijd niet meer opengaat waardoor de club met de voorraad blijft zitten. En aan de meeste producten zit een houdbaarheidsdatum vast. Het zou toch zonde zijn als alles weggegooid zou moeten worden? Nou juist, en daarom is er vrijdag 10 april a.s. grote uitverkoop in kantine De Waaie!

Bij deze doen wij een oproep aan onze leden. Op vrijdag 10 april a.s. van 19.00 tot 21.00 uur houdt de kantinecommissie een uitverkoop in de kantine. Tegen een gereduceerd tarief kun je frisdrank, bier en sportdrank kopen (zie de prijslijst hieronder).

Mocht je geïnteresseerd zijn, kom dan langs, maar houd uiteraard de regels ten aanzien van corona in acht. Er is bovendien een looproute aangegeven en er mag maximaal één persoon tegelijk naar binnen. En blijf na aankoop alstublieft niet op het sportpark hangen, maar ga gelijk naar huis. Alvast bedankt voor de medewerking.

Prijslijst:
*Flesjes AA-Drink: € 0,50 per flesje.
*Flessen met fris: € 1,00 per fles. Lege fles graag terugbrengen. De fles kan namelijk niet in de winkel ingeleverd worden.
*Kratten bier, 0.0 en Radler: € 12.50 per krat inclusief statiegeld.

Let op! Betaling kan alleen door middel van pin plaatsvinden.

Help vv St.-Anna en kom (met een tas) naar de uitverkoop. Op = Op!