Van de ledenadministrateur

1 juni 2020 8:15

De VTC is aan het inventariseren geweest welke leden er stoppen en welke doorgaan. Aan de hand daarvan is er een teamindeling gemaakt voor het nieuwe seizoen en die is onlangs op de website geplaatst.

Afmelden als lid
De ledenadministrateur vergeleek de teamindeling met het ledenbestand en mist een behoorlijk aantal leden. Met andere woorden: personen die niet in de teamindeling voorkomen, maar nog wel in ons ledenbestand voorkomen.

Om te voorkomen dat deze personen en/of hun ouders ervan uitgaan dat afmelding niet meer nodig is, willen wij iedereen erop attenderen dat men bij opzegging van het lidmaatschap nog wel de officiële weg moeten bewandelen. Onder de button ‘Contact’ op de website staat een formulier dat hiervoor gebruikt kan worden.

Let op: het lidmaatschap eindigt in ieder geval niet eerder totdat de door ons in bruikleen gestelde spullen zijn ingeleverd. Daar komt bij dat bij afmelding na 1 juli 2020 men statutair verplicht is om de contributie tot 31 december 2020 te voldoen. Dit in verband met het lidmaatschap van de KNVB.

Aanmelden nieuwe leden
Wil je lid worden? Dat kan natuurlijk. Je bent van harte welkom! Je aanmelden kan via het digitale aanmeldingsformulier op de website. Onder de button ‘Contact’ op de website staat een formulier dat hiervoor gebruikt kan worden. Nieuwe aanmelders krijgen hiervan een bevestiging en hun gegevens worden doorgestuurd naar de technisch coördinator, zodat er bij de indeling van de teams rekening mee gehouden kan worden.