Yes, Pierewaaie!

7 juni 2020 7:30

Gelukkig, wij kunnen weer wat doen! Prachtig! Op zaterdag 4 juli a.s. gaan we met z'n allen Pierewaaie in ‘De Waaie’. Zit je nou nog op de lagere school en kun je zwemmen en heb je een zwemdiploma? En ben je leuk? Heb je ook een tent of iets wat daar op lijkt? Meld je dan bij deze aan via [email protected] (vermeld even je naam, leeftijd, telefoonnummer van thuis en eventueel de sportclub waar je lid van bent.

Op zaterdag 4 juli a.s. vanaf 12.00 uur (thuis nog ff eten hoor) kun je je tent opzetten. Om 14.00 uur begint dan het heule volle progamma

Het is als op een echte camping, dus je moet zelf je tent, camper of caravan meenemen met alles erop en eraan. Ook graag een bord, beker, bestek en theedoek en zwemkleding meenemen. Zondags om 10.00 uur breken wij de camping weer af.

Het is voor iedereen, dus je hoeft niet lid te wezen van een vereniging. De kosten zijn € 7,50 p.p. maar dat is inclusief eten, drinken, gas, water, licht, vermaak en toeristenbelasting! Je kunt het campinggeld contant meenemen.

Wij hebben er hééél HÉÉÉL veel zin in. Tot dan!