Nou motstou ’s kike! Der staanstou ok nag op! (11)

7 juni 2020 13:45

Iedere week plaatst de webredactie een foto uit het archief. Dit kan van alles zijn. Als het maar met de voetbalclub te maken heeft.

Deze week een foto van de familie Keizer die in ‘De Waaie’ genomen is. Vanaf de oprichting van onze club, in 1931, is de familie Keizer altijd bij de club betrokken geweest.

De foto is gemaakt ter gelegenheid van een interview. Dit vraaggesprek stond in april 1988 in ons wijlen clubblad ‘De Treffer’. Achter v.l.n.r.: Jan Keizer sr., Atte Keizer en Piet J. Keizer. Voor: Dirk Jan Keizer jr. en Dirk J. Keizer sr. Hé Jan Keizer jr., werom staanstou aigenlik niet op deuze foto?

De interviewer van destijds is 32 jaar later nog steeds in deze functie actief en momenteel bezig met het maken van interviews voor de presentatiegids die in september of oktober uitkomt.