Update 02-07!: Voetbalfeestje vv St.-Anna van 3 tot en met 5 juli a.s.

23 juni 2020 19:15

Het is bijna zover: eindelijk weer een activiteit van de club. En wat voor activiteit! Een feestje voor zowel de allerjongsten als voor alleroudsten. Er is in het weekend van vrijdag 3 tot en met zondag 5 juli 2020 van alles op sportpark ‘De Waaie’ te beleven.

‘Minivoetbaltoernooi’ voor 13 t/m 19 jaar. Er kan nog wel wat deelname bij.
Tja, wat anders maar ook leuk. Vrijdagavond 3 juli a.s. wordt er een
‘Minivoetbaltoernooi’ georganiseerd voor de jongeren van 13 t/m 19 jaar. Aanvang:
17.00 uur. De organisatie ligt in handen van Jurre Brouwer en Erwin Riemersma.
Opgave dient via de site te gebeuren. Dit kan uiterlijk tot en met 2 juli a.s. Druk hier om je op te geven.

Na afloop is er een barbecue. Trouwens, eten van de barbecue is gratis, maar het drinken niet.

‘Pierewaaie’ is afgelast vanwege de verwachte vele regen

Glampingvoetbalafsluiter’ voor iedereen
Tenslotte hebben we op zondag 5 juli a.s. van 16.00 tot 20.00 uur een leuke
‘Glampingvoetbalafsluiter’ voor iedereen van de club.
Vanzelfsprekend is de coronaproef BBQ aanwezig en is de ‘coronaproefbuitenbar’ ook
geopend.

Iedereen kan gewoon langskomen zondag
Je hoeft je niet meer voor de zondag hoeft op te geven. Dit was eerst wel een vereiste, opgelegd door de regering, maar na de persconferentie van vorige week woensdag was dat van de baan. Iedereen kan gewoon langskomen zonder zich op te geven.

Meenemen tuinstoel
Natuurlijk is het meenemen van een eigen tuinstoel niet verplicht, maar is wel handig in het kader van de regel van anderhalve meter afstand van elkaar houden.

Sponsoring door Spar Franeker
Ulrik de Vries van Spar Franeker sponsort voor deze dag veertien kratten bier. Daar zijn wij Ulrik uiteraard zeer erkentelijk voor. Klasse!

Alcoholgebruik jongeren > 18 jaar
Wij willen nogmaals de regel benadrukken aangaande het niet schenken van alcoholische consumpties aan jongeren onder de achttien jaar. De club heeft besloten om hierop nog strenger toe te zien. Er zal hierop dus goed gecontroleerd worden. Mocht er geconstateerd zijn dat een persoon van boven de achttien drank verstrekt aan jongeren onder de 18 jaar, dan zal er worden ingegrepen en dienen alle betrokkenen de kantine terstond te verlaten.
Bij herhaaldelijk overtreden van deze regel zal zowel aan de jongere(n) als aan degene(n) die alcohol verstrekt/verstrekken aan de jongere(n) onder de 18, de toegang voor onbepaalde tijd tot de kantine en sportpark worden ontzegd.

Nog even dit:
Wij zijn met gemeente en politie in gesprek geweest en mogen dit dus op deze
manier organiseren. Wel verwachten wij dat eenieder zich aan de geldende regels
houdt van wat op dit moment ‘normaal’ is in Nederland.

Tot slot

Tja, het is allemaal natuurlijk wat anders als anders, maar wij hebben er echt hééél
veel zin in. Er is geen entree, maar het eten en drinken is niet gratis. En om het
‘Glampinggevoel’ nog meer te versterken is er een heus Draaiend Rad.

Hopelijk tot aankomend weekend De organisatie heeft er zin in!