Kledinguitgifte

12 augustus 2020 10:15

Binnenkort starten we dan eindelijk weer het nieuwe seizoen met beker- en competitiewedstrijden. Om te zorgen dat een ieder weer het juiste shirt kan dragen bij de wedstrijden is er op vrijdag 28 augustus a.s. weer het eerste kleding spreekuur.

Door het coronavirus zijn er voor de zomerstop geen kledingspreekuren meer geweest om shirts in te leveren. Het eerste spreekuur zal daarom ook langer zijn en het omwisselen van de kleding of ophalen van kleding kan van 19.00 - 21.00 uur

De volgende jeugdteams spelen dit seizoen in een gesponsord shirt:

JO9-1: Slagerij Bijlsma
JO10-1: Motordoc
JO13-1: Pasma Shipping
JO13-2: Graanhandel Pars
JO15-1: Eethuis De Kaai
JO15-2: AH Wassenaar
JO17-1: Haag Woninginrichting
JO19-1: Plat
JO19-2: Vakgarage Kuiken en zn.
MO13: Bildtse Bouwmarkt
MO15: Bildtse Bouwmarkt

Speel je komend seizoen in een team met gesponsorde shirts, dan kun je dit shirt omwisselen of afhalen op 28 augustus a.s. Speelde je afgelopen seizoen in een gesponsord shirt en komend seizoen niet, dan kun je ook je shirt omruilen op 28 augustus a.s.

Ook de vrijdagen daarna zal er veelvuldig een kledingspreekuur zijn. Op de site staat ook altijd bij de agenda vermeld wanneer de spreekuren zijn. Op deze manier willen we er voor zorgen dat iedereen bij de start van de competitie in ieder geval het juiste shirt draagt.

Let op met betrekking tot ophalen/omruilen shirts:
*Shirts dienen persoonlijk opgehaald te worden.
*Heb je nu een shirt, dan dien je deze in te leveren voordat je een nieuwe krijgt.