Bosch broers voor het eerste samen: Oosterlittens heeft het nakijken

22 september 2020 12:00

Sinds dit seizoen heeft Jurre Bosch de overstap gemaakt vanuit de junioren naar de senioren. Dit betekent dat er nu drie broers (want we hebben ook nog Ate en Korne) uit de Bosch familie bij deze senioren actief zijn. Afgelopen zondag was het grote moment daar waarbij zij alle drie voor hetzelfde team tegelijkertijd op het veld stonden.

De broers maakten hun opwachting in de gewonnen thuiswedstrijd tegen Oosterlittens 2 en hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan de 4-2 winst! De trotse ouders stonden vol goedkeuring hun verrichtingen te aanschouwen.

Het is lang geleden dat onze vereniging meerdere spelers uit 1 familie in een seniorenelftal bij de heren kon opstellen. Gezien het resultaat van deze wedstrijd, smaakt hun gezamenlijke optreden zeker naar meer!

IMG_20200920_124940.jpg

Van links naar rechts: Jurre, Korne en Ate