Pupil van de week 27 oktober: Sipke-Jan Heida

23 oktober 2013 10:15

As. zondag in de thuiswedstrijd van Zondag 1 tegen Friesland 1 hebben we weer een pupil van de week!

Deze keer is het de beurt aan Sipke-Jan Heida. Hij zit nu een half jaartje op voetbal, en speelt in de F4. Ze spelen in een grote competitie met maar liefst 12 teams. De F4 staat momenteel keurig in de middenmoot op een zevende plaats. Drie wedstrijden werden verloren, en twee keer kwam de F4 als winnaar van het veld. Het team wist al 12 doelpunten te maken!

Sipke-Jan komt uit Berlikum. Zijn favoriete club is SC Heerenveen, en zijn favoriete speler is Klaas-Jan Huntelaar. Hij weet nog niet wie hij van St.-Anna Zondag 1 de beste vindt, maar misschien is dat na de wedstrijd van zondag wel veranderd!

Het zal vast wel een beetje spannend zijn voor Sipke-Jan, maar wie weet kan hij zondag scoren bij de keeper van Friesland, en kan Zondag 1 zijn voorbeeld volgen!

Sipke-Jan, veel succes en plezier!