SPONSOR in goede tijden en iets minder goede tijden

3 oktober 2020 18:45

Zoals bekend mogen er momenteel geen supporters bij de wedstrijden aanwezig zijn. Toch hebben we een balsponsor. De balsponsor voor de thuiswedstrijd tegen Geel Wit op zondag 4 oktober is LIFENTRA, internationale expeditie B.V.

Lifentra stuurt elke vracht naar de juiste plaats van bestemming. Over de weg, de zee of door de lucht. Door heel Europa maar ook daar buiten! LIFENTRA staat voor: luchtvracht, zeevracht & wegtransport. Vanuit het kantoor in Wommels wordt voor elk transport een oplossing bedacht. Voor meer informatie ga naar: www.lifentra.com