Nationale vrijwilligersdag

7 december 2020 19:00

Van leider tot kantinevrijwilliger, van vlagger tot de mensen van het ontvangstcomité, van de trainer tot de activiteitencommissie, van scheidsrechter tot voorzitter, van de mannen van het onderhoud tot de dames van de kleding, en ga zo maar door….. Onze vereniging kan niet zonder deze helden!

Vandaag 7 december is het Nationale vrijwilligersdag. Een dag om aandacht te besteden aan al die vrijwilligers die in hun vrije tijd op de voorgrond of achter de schermen actief zijn voor onze club.

Aan iedereen die op welke manier dan ook zijn of haar steentje bijdraagt aan onze vereniging: BEDANKT!!

Vrijwilliger.jpg