Prijswinnaars oliebollenactie

30 december 2020 17:15

Met de verkoop van ruim 7.000 oliebollen is de oliebollenactie van vv St.-Anna een groot succes te noemen. Vandaag 30 december was het "ophaal- en uitdeeldag". In alle vroegte zijn de eerste vrijwilligers afgereisd naar Sneek om alle oliebollen op te halen. Vervolgens zijn ze in de kantine allemaal verdeeld in zakken. Vanaf 12.00 uur konden ze door de leden worden opgehaald. De leden die de meeste oliebollen hadden verkocht werden ook nog verrast met een mooie prijs!

Emma Stoelinga van de MO17-1 heeft uiteindelijk de meeste zakken oliebollen weten te verkopen. In Oudebildtzijl heeft ze maar liefst 30 zakken weten te slijten! Heel erg knap gedaan Emma en van harte gefeliciteerd met je prijs!

Maar ook Joyce Steenhouwer van Dames 1 had een prima verkoop met 22 zaken oliebollen.

De overige prijzen waren voor:

• Berber Lep van de MO15 - 17 zakken
  • Jarno Krol van de JO7 - 14 zakken
  • Siebrit Bleeker van de JO15-1 - 14 zakken (prijs opgehaald door broertje Redmer)
  • Niek Wadman van de JO15-1 - 13 zakken

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

Langs deze weg willen we alle leden en vrijwilligers bedanken voor hun inzet en verkoop van de oliebollen. De vereniging is erg blij met de behaalde opbrengst!

Emma Stoelinga - 30 zakken oliebollenJoyce SteenhouwerBerber LepJarno KrolRedmer (Siebrit) BleekerNiek WadmanOliebollen_in_beeld