Geweldige opbrengst Verloterij: ruim € 5.500,-

26 februari 2021 17:15

Afgelopen najaar heeft vv St.-Anna met nog 14 clubs aan de Verloterij deelgenomen. Er waren voor de deelnemers prachtige prijzen te winnen met als klapper het kasteelappartement in Frankrijk.

Naar wij weten zijn er geen St.-Annabuurtsters die "groots" in de prijzen zijn gevallen. Dat is jammer, maar de club prijst zich wel erg gelukkig. De opbrengst vanuit deze verloterij voor onze club bedraagt namelijk maar liefst € 5.500! Een geweldig bedrag waar we uiteraard een mooie bestemming voor zullen vinden. Namens de club allemaal heel erg bedankt voor het meespelen!