Reparatie scorebord dankzij Club van 50

21 maart 2021 10:30

In de periode dat er nog wedstrijden werden gespeeld op Sportpark De Waaie, kon er worden vastgesteld dat het scorebord langs het hoofdveld niet goed meer leesbaar was. Verschillende licht puntjes waren niet meer te zien.

De Club van 50 heeft destijds het scorebord aan de club geschonken. Het bestuur heeft contact gezocht met de Club van 50, die vervolgens in gesprek zijn gegaan met leverancier Ace Vision over een mogelijke reparatie.

Het vervangen van een aantal “digits” gaat het probleem oplossen. Deze reparatie kan gelukkig door onze eigen mensen worden uitgevoerd. Zodra er weer wedstrijden op sportpark De Waaie worden gespeeld, zal de reparatie worden opgepakt.

Aangezien de club momenteel weinig inkomsten genereerd, heeft het bestuur aan de Club van 50 gevraagd of zij de bekostiging van deze reparatie op zich kan nemen. Hier heeft de Club van 50 positief op gereageerd.

Namens het bestuur willen we de Club van 50 hartelijk bedanken voor dit prachtige gebaar richting de vv St.-Annaparochie. Dit wordt enorm gewaardeerd.

Scorebord_2.jpg