Voorlopig geen georganiseerde zaterdagactiviteiten

26 april 2021 19:15

De afgelopen weken waren er op de zaterdagochtenden regelmatig activiteiten voor de jeugd op sportpark De Waaie. Helaas niet de gewenste competitiewedstijden, maar er werd onderling op een leuke sportieve manier een balletje getrapt. We merken echter dat de animo voor deze zaterdagactiviteiten terugloopt. Dat is goed te begrijpen; de echte wedstrijdspanning is met deze onderlinge wedstrijden helaas niet te evenaren.

Met het oog op de mogelijke regiocup en de voor ons liggende vakantieperiode en lange weekenden is besloten vooralsnog geen zaterdagactiviteiten meer in te roosteren.

Wil je echter met je team op een zaterdag toch even een balletje trappen, dan is dat bijna altijd wel mogelijk. De leider of trainer van het betreffende team kan bij Sandra Wadman een datum, tijdstip en veld reserveren. Sandra regelt de plannning van de velden en is bereikbaar via 06 - 15 50 96 25. Op deze manier voorkomen we "dubbele bezetting".

Reserveer in je agenda:

Op Tweede Pinsterdag, maandag 24 mei, wordt er een waar spectakel voor alle jeugd (en misschien ook wel volwassenen.....) georganiseerd. Hou deze datum dus vrij in je agenda!