Durven jullie de uitdaging aan? Doe mee met de KO-FIT Run op zaterdag 12 juni 2021!

23 mei 2021 20:00

Zaterdag 12 juni a.s. organiseert vv St.-Anna een spectaculaire KO-FIT Run op sportpark De Waaie en rondom St.-Anna. Er wordt een klim- en klauterparcours met ongeveer 20 uitdagende hindernissen opgebouwd. Je waant je voor even de actieheld die je altijd al hebt willen zijn en overwint de meest indrukwekkende obstakels samen met je vrienden. De KO-FIT Run is geen wedstrijd; het gaat erom dat je samen de finish haalt, je eigen grenzen verlegt en daarmee een prestatie neerzet waarop je trots gaat zijn. De start en finish is op sportpark De Waaie.

Voor wie

Alle leden en gebruikers van sportpark De Waaie vanaf 10 tot en met 99 jaar (!) mogen meedoen. Je kunt je opgeven in een team van minimaal 2 en maximaal 6 personen. Zit er een deelnemer in je team die nog op de basisschool zit, dan dien je zelf voor een begeleider (18+) te zorgen. Opgeven kan tot en met maandag 6 juni 2021.

Waar

De KO-FIT run start bij sportpark De Waaie. De route loopt rondom het dorp en eindigt ook weer bij sportpark De Waaie. Het parcours heeft een lengte van ongeveer 6 km. Wij verwachten dat je een kleine 2 uren onderweg bent om alle hindernissen af te leggen. De starttijden zijn tussen 9.00 en 14:00 uur. Uiterlijk 10 juni ontvangt je team een bevestigingsmail waarin jullie starttijd staat vermeld.

Aanmelden

Klik hier om naar het aanmeldformulier te gaan. We ontvangen graag de namen en geboortedata van alle deelnemers van je team. Elke deelnemer ontvangt op de dag zelf een speciaal ontworpen KO-FIT T-shirt. Op het aanmeldformulier kan per deelnemer de maat worden doorgeven.

Zit er een deelnemer in je team die nog op de basisschool zit, dan dient je team voor een begeleider (18+) te zorgen. In verband met de veiligheidsmaatregelen willen wij via het antwoordformulier graag weten wie deze begeleider is. Het is de bedoeling dat deze begeleider jullie team vergezeld bij het afleggen van het parcours.

De hoofdaanmelder dient ook zijn mailadres achter te laten. Uiterlijk donderdag 10 juni 2021 ontvangt de hoofdaanmelder een bevestigingsmail met jullie definitieve starttijd en de laatste informatie.

Opgeven kan tot en met zondag 6  juni 2021.

Wij zijn ons er van bewust dat de Regiocup ook weer los gaat. De organisatie houdt rekening met deze wedstrijden en de planning van jullie team bij de KO-FIT Run. Geen probleem dus om je aan te melden!

De KO-FIT run wordt georganiseerd binnen de geldende coronaregels van het RIVM en de overheid en in samenspraak met de gemeente Waadhoeke. Toeschouwers zijn niet toegestaan.

We werken met een maximum aantal deelnemers; dus wees er snel bij. Durf jij met je vriend(inn)en de uitdaging aan? Geef je snel op en zorg dat je erbij bent!

KO-FIT_Run_2021_aangepast.jpg