Kledingspreekuur voor deelnemende teams Regiocup

2 juni 2021 21:00

Voor de teams die meedoen aan de Regiocup is er aanstaande vrijdag 4 juni een kledingpreekuur van 19:00 tot 20:30 uur. Veel spelers die meedoen zijn mogelijk niet in het bezit van een juist wedstrijdshirt. Om te zorgen dat iedereen een shirt heeft voor de wedstrijden van de Regiocup hebben we afgesproken dat de leiders of trainers van de betreffende teams vrijdagavond de shirts van de teams kunnen ophalen voor diegene die geen shirt heeft. Na afloop van de Regiocup dienen de leiders of trainers de shirts weer in te leveren op een nader te bepalen tijdstip. Het is op deze manier dus niet nodig dat ieder individu apart naar sportpark De Waaie komt om zijn/haar shirt op te halen.

Mocht je eventueel een broekje om willen ruilen of sokken willen halen, dan kun je hiervoor wel terecht op het kleding spreekuur. Maar let op: het spreekuur is alleen bedoeld voor teams die meedoen aan de Regiocup. Binnenkort zullen we ook de data publiceren voor alle reguliere kledingspreekuren.

Onderstaande teams nemen deel aan de Regiocup:

JO8-1 en 2

JO9-1