KO-FIT Run, een zeer geslaagd spektakel!

13 juni 2021 18:00

Wat een prachtige dag, wat een prachtig weer en wat een prachtige reacties. De Ko-Fit Run was op zijn zachtst gezegd een groot succes. Een paar maand geleden kwam er een enthousiast ploegje mensen bijelkaar om voor de jaarlijkse "afsluiting" een leuk alternatief te bedenken. Want ja, grote groepen mensen bijelkaar mag nog steeds niet.

Na veel denk-en vergaderwerk kwam er een prachtig idee op tafel. Een mudrun, een dikke zes km door sloten en vijvers baggeren, over bospaadjes en weide rennen en door de bomen klauteren. Onderweg stonden er vierentwintig hindernissen klaar om bedwongen te worden. In groepjes van maximaal zes personen werd er om de tien minuten gestart.

Of er mensen zijn die dat leuk vinden? Nou en of dat die er zijn. Uiteindelijk gaven  tweeëndertig teams (136 pers) die gebruik maken één van de sportvoorzieningen op de Waaie hun op.

En of er nog vrijwilligers te vinden waren? Nou en of... vijftig stuks, een ieder wilde dolgraag wat doen. Grote dank daarvoor.

Uiteindelijk allemaal blijde en vermoeide gezichten bij de finish, een prachtig bedankje uit het AZC en geen rare ongevallen of andere ongemakken. Prachtig!

Is dan echt alles goed verlopen? kan toch niet...
Hmmmm....de EHBO meldde het verbruik van maar liefst één pleister en Dedmer meldde drie! kapotte polsstokken die het begaven onder de druk van de coronakilo's.

De Ko-Fit Run was geen wedstrijd maar een uitdaging. Toch heeft de organisatie besloten om de start-en eindtijd te noteren zodat iedereen zijn eigen tijd kan terug zien. Officieuze winnaar zijn de mannen die hun als laatste team opgaven maar als eerste aan de bel trokken nl Gore Gûrbe en 'e boekemântsys. Tweede de Deursetters en derde Kc AVBS. Wordt vervolgd....

In de mediagalerij zij een hele boel foto's van de KO-FIT Run te vinden. Kijk snel of jij er ook op staat!

- klik hier voor de foto's deel 1
- klik hier voor de foto's deel 2

Met dank aan onderstaande sponsoren is de KO-FIT Run een groot succes geworden:

Tijden.jpg

2021_Ko-Fit_Run_VV_St_Anne_174.JPG