Week van de scheidsrechter

24 september 2021 18:30

Komende week van zaterdag 25 september t/m zaterdag 2 oktober is 'de Week van de Scheidsrechter'. Voor de competitie en het spelen van wedstrijden zijn scheidsrechters onmisbaar. Dat wordt nog wel eens vergeten. Ook bij onze club fluiten wekelijks KNVB scheidsrechters, clubscheidsrechters en ouders onze thuiswedstrijden in de verschillende categorieën. En daarom verdienen ze het om in het zonnetje gezet te worden.

De Week van de Scheidsrechter is een sport breed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat. Hoewel het altijd goed is om scheidsrechters te bedanken, is het tijdens de Week van de Scheidsrechter een extra mooi moment om scheidsrechters in het zonnetje te zetten. Het wordt gewaardeerd (zowel bij een uit- als thuiswedstrijd) om de scheidsrechter deze 2 zaterdagen in het zonnetje te zetten. Bij vv St.-Anne zullen de scheidsrechters in de bestuurskamer een lekkernij ontvangen.

Trouwens de week van de scheidsrechter is ook een mooie week om jezelf aan te melden bij de scheidsrechtercommissie. Om alle wedstrijden in goede banen te leiden hebben we altijd behoefte aan scheidsrechters (m/v). Laat van je horen en meld je aan in de bestuurskamer!

KNVB_WvdS_uplong2.png