Bijzondere ledenvergadering 15 oktober 2021

2 oktober 2021 20:00

Op 15 oktober aanstaande vindt er een korte bijzondere ledenvergadering van vv St.-Anna plaats in verband met een stemming over de statutenwijziging. Locatie is sportkantine De Waaie. Hieronder vindt u de officiƫle uitnodiging.

Algemene bijzondere Ledenvergadering
Vrijdag 15 oktober 2021
Aanvang: 20.00 uur

1. Opening

2. Statutenwijziging

Tijdens de ledenvergadering van 20 september jl. is er gestemd over de voorgenomen statutenwijziging. Alle aanwezige leden hebben unaniem voor de wijziging gestemd. Deze statutenwijziging is een algehele wijziging naar aanleiding van de nieuwe wet WBTR (Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen). De statuten voldoen aan deze nieuwe wetgeving en zijn reeds goedgekeurd door de KNVB.

Omdat er minder dan tweederde van de leden aanwezig was op de eerste ledenvergadering moet er binnen 4 weken een tweede stemming plaatsvinden.

Tijdens deze vergadering kan een besluit worden genomen, ongeacht het aantal aanwezige leden. Tijdens deze ledenvergadering wordt er alleen gestemd over deze nieuwe statuten.

Ter voorbereiding op de ledenvergadering zijn de statuten op te vragen bij de secretaris of via [email protected].

3.  Rondvraag

4.  Sluiting