Mooi resultaat oliebollenactie 2021

31 december 2021 10:15

Met de verkoop van ruim 2.500 oliebollen is er ook dit jaar weer een prachtig resultaat van de oliebollenactie neergezet. Ondanks de lockdown en de trainingen die de afgelopen periode niet door konden gaan, kunnen we van een geslaagde actie spreken. De Bildtse Bouwmarkt was zo vriendelijk hun bus ter beschikking te stellen zodat de oliebollen afgelopen donderdag in alle vroegte uit Wolvega gehaald konden worden. De verkopers konden later die dag de oliebollen uit de kantine ophalen. Daar werden de leden die de meeste oliebollen hadden verkocht, verrast met een mooie prijs!

Marlou Wadman van de MO13-1 heeft dit jaar de meeste oliebollen verkocht, namelijk 27 zakken. Zij heeft een prachtige Nintendo Switch gewonnen. Van harte gefeliciteerd met je prijs Marlou!

De overige prijswinnaars zijn:
Joyce Steenhouwer - Dames 1
Kewin Koers - Zondag 2
Steffan van der Schaaf - JO10-1
Marije Miedema - Dames 1
Lasse Groen- JO7

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prijs! Langs deze weg willen we alle leden en vrijwilligers bedanken voor hun inzet en verkoop van de oliebollen.

Marlou_WadmanJoyce_SteenhouwerKewin_KoersSteffan_van_der_SchaafMarije_Miedema_Lasse_Groen_