Reminder: stemmen op de zonnepanelen kan nog tot en met donderdag 31 maart!

30 maart 2022 17:15

Heb jij je stem al uitgebracht op de zonnepanelen voor sportpark De Waaie? Dit kan nog tot en met donderdag 31 maart dus wees er snel bij. Elke stem telt!

Stichting De Waaie is eigenaar van het sportpark aan de Statenweg in St.-Annaparochie. De Stichting heeft onder andere als doel het ter beschikking stellen van haar accommodatie voor sportbeoefening en sportuitoefening aan zowel verenigingen als ook aan bedrijven en instellingen in de regio.

vv St.-Annaparochie heeft het sportpark ook als thuisbasis voor haar trainingen en wedstrijden en wij trekken op vele terreinen samen op met Stichting De Waaie. Wij zijn druk doende om ons sportpark energieneutraal te krijgen en de eerste stap die wij gaan zetten is het plaatsen van zonnepanelen op het sportpark. Hierbij wil de coöperatieve Rabobank een aanzienlijk bedrag aan subsidie ter beschikking stellen, maar daarbij hebben wij wel jullie steun en stem nodig dus help ons hiermee. Hieronder vind je meer informatie over de actie en hoe je ons kunt helpen.

Verduurzamen maatschappelijke gebouwen

De coöperatieve Rabobank wil graag een actieve bijdrage leveren aan een duurzamere leefomgeving. Daarom investeren ze in zonnepanelen voor maatschappelijke gebouwen zoals musea, bibliotheken, theaters, clubhuizen, sportparken en buurthuizen. Als lid van Rabobank bepaal jij mee welke maatschappelijke gebouwen Rabobank helpt te verduurzamen door middel van zonnepanelen. Als vv St.-Annaparochie dragen wij Stichting de Waaie en haar ambitie om energieneutraal te worden een warm hart toe. Deel je onze mening? Breng dan jullie stem uit op Stichting de Waaie.

Via onderstaande link kun je, mits je uiteraard over een Rabobank rekening beschikt, inloggen via je Rabo bankieren app en tref je meer informatie aan over deze actie en kun je je stem uitbrengen.

Ben je nog geen lid? Dat kan via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd: https://www.rabobank.nl/leden/lid-worden

Met jullie stem dragen we met zijn allen bij aan een duurzaam en betaalbaar Sportpark in St.-Annaparochie.

Help_jij_ons_aan_zonnepanelen.jpg