vv St.-Anna 1 mogelijk zondag 8 mei kampioen

5 mei 2022 11:00

Het is al niet meer de vraag òf de heren van vv St.-Anna 1 kampioen worden, maar wanneer. Aanstaande zondag 8 mei is de eerste mogelijkheid, dan staat de uitwedstrijd tegen VV Oosterlittens 1 op het programma. Concurrent v.v. Dronrijp 1 speelt een thuiswedstrijd tegen DTD 1, de nummers 2 en 3 van de competitie.

Mocht St.-Anna winnen en Dronrijp verliezen, dan is het kampioenschap officieel binnen! In dat geval gaan onze kampioenen zo spoedig mogelijk richting sportpark De Waaie voor een groots onthaal en een gezellig feest in de kantine. Berichtgeving hierover zal plaatsvinden via onze social media kanalen; dus houd dezen goed in de gaten!