Feestelijkheden rondom aanstaand kampioenschap vv St.-Anna 1

11 mei 2022 19:15

Aanstaande donderdag 12 mei speelt vv St.-Anna 1 de uitwedstrijd tegen Mildam 1, aanvang 19:30 uur. Wederom een kans om het kampioenschap binnen te halen. Sluit het elftal deze wedstrijd af met winst, dan is het kampioen van de derde klasse A!

Mocht dit scenario werkelijkheid worden, dan zal er echter op donderdagavond geen kampioensfeest plaatsvinden. Dit feest staat gepland voor zondagmiddag 15 mei na de uitwedstrijd van vv St.-Anna 1 bij Read Swart 1 (let op, dit is dus een UITwedstrijd!). We rekenen er toch wel een beetje op dat het kampioenschap zondag officieel is en er dus reden voor een feestje is!

Zondag is iedereen vanaf 16:30 uur welkom in de kantine voor het kampioensfeest. Maar donderdagavond kunnen onze toppers ook nog wel support gebruiken. Kom ze daarom in grote getale aanmoedigen op Sportparkt De Wissel in Mildam.