Zaterdag 11 juni volop activiteiten in De Waaie

8 juni 2022 16:45

Aanstaande zaterdag 11 juni vindt de jaarlijkse Afsluiter van het seizoen plaats. Vanaf 14:00 uur trappen de pupillen en junioren af met een mixtoernooi. Vanaf ditzelfde tijdstip zal Vrouwen 1 op het hoofdveld de nacompetitiewedstrijd tegen FC Burgum spelen. Inzet is handhaving in de eerste klasse. Kom deze dames aanmoedigen, want support kunnen ze wel gebruiken!

Om 16:30 uur vindt de welverdiende afscheidswedstrijd voor Sytze Jorrit Jorritsma en Geert Scheer plaats. Aansluitend worden rond 18:45 uur alle kampioenen van het seizoen 2021-2022 gehuldigd. Dit allemaal vindt plaats op het feestplein in De Waaie onder het genot van een heerlijke BBQ en muziek van de Crazy Dicks.

Dit wil je niet missen! Zien we jou zaterdag ook op sportpark De Waaie?

Afscheidswedstrijd_Geert_en_Sytze_Jorrit_2022.jpegAflsluiter_2022.jpeg