Geslaagde afsluiter seizoen 21-22

14 juni 2022 9:00

Afgelopen zaterdag was het nog éénmaal genieten op sportpark De Waaie. Onder prachtige weersomstandigheden en met veel publiek vond de afsluiter 21-22 met verschillende activiteiten plaats.

Ongeveer 40 pupillen en junioren trapten rond 14:00 af met een toernooitje. Op hetzelfde tijdstip vond de nacompetitiewedstrijd van Dames 1 plaats. Zij hebben een prachtige 4-1 overwinning behaald. Zaterdag staat de uitwedstrijd tegen FC Ommen op het programma. Zet em op dames!

Aansluitend vond de afscheidswedstrijd van Sytze Jorrit en Geert plaats. Zij hadden zelf spelers geselecteerd voor hun eigen elftal. Met veel oudgedienden en bekende gezichten op het veld werd het een mooi festijn met als eindstand 2-2.

2022-6-11_Afscheidswedstrijd_Sietse_Jorrit_en_Geert_93.JPG

De activiteitencommissie organiseerde de finale van het latje trappen. Milan, Brent, Harmen, Rins en Juliette hadden zich geplaatst voor deze finale en streden om een prachtige mooie beker. Uiteindelijk was het Milan Waltman die er met de overwinning vandoor ging. Van harte gefeliciteerd Milan!

WhatsApp_Image_2022-06-14_at_8.41.17_AM_2.jpeg

En dan, onder het genot van een drankje en een heerlijke barbecue vinden nog de huldigingen van onze kampioenen plaats. De JO9-1, JO17-1 en Heren 1 mogen het bordes van de kantine betreden waar ze worden gehuldigd. Na de prachtige toespraken voor Sytze Jorrit Jorritsma en Geert Scheer kon de gezellige nazit beginnen. Met muziek van de Crazy Dicks was het nog een gezellige avond tot in de late uurtjes....

Huldiging_JO9-1_2.jpeg

WhatsApp_Image_2022-06-14_at_9.41.39_AM_2.jpg_2.jpg

20220611_191234_2.jpg

De foto's van de afsluiter, gemaakt door Jelke de Jager, zijn te vinden in de mediagalerij op de website of via deze link: Foto's afsluiter 21-22

De voetbalactiviteiten voor seizoen 21-22 zitten er nu grotendeels op. Wij wensen Dames 1 nog veel succes in de nacompetitie en hun strijd om handhaving in de 1e klasse. Ook de teams die nog toernooitjes gaan spelen, veel succes!

Namens het bestuur willen we iedereen bedanken voor het mooie seizoen. We wensen jullie een prachtige zomer en een heerlijke vakantie en zien jullie graag volgend seizoen terug!