Vrijwilligers gevraagd voor balansen bij Albert Heijn

28 november 2013 18:15

Balansen bij Albert Heijn is onderhand een traditie. Ook dit jaar worden alle seniorenleden, vrouwen, A- en B-junioren en andere vrijwilligers op zaterdag 28 december 2013 om 18:00 uur verwacht om de voorraad te tellen.

Voor degenen die nog niet bekend zijn met deze activiteit: een aantal jaar geleden heeft de voetbalvereniging een sponsorovereenkomst gesloten met de Albert Heijn waarbij de voetbalvereniging vrijwilligers levert voor het balansen.

Net als met alle activiteiten geldt ook hier het motto: 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd'. Maar bovenal: 'Hoe meer mensen des te eerder we klaar zijn'! De ervaring leert dat we toch wel tachtig personen nodig hebben om deze klus in twee of drie uren te klaren.

Gezien de omvang van de klus en de mooie vergoeding die hier voor onze club tegenover staat, rekent en hoopt het bestuur op een grote opkomst.

Na afloop van het balansen zal ook de kantine op ‘De Waaie’ geopend zijn om nog even gezellig na te kunnen praten.

Vrijwilligers kunnen zich tot 7 december a.s. aanmelden bij [email protected] of  [email protected].

Alvast bedankt voor jullie medewerking.