Gevonden voorwerpen - afhalen bij kledingspreekuur op 9 december

3 december 2022 15:15

Het kan natuurlijk gebeuren dat er tijdens een training of wedstrijd een jas, schoenen, trui, etc. vergeten wordt of kwijt raakt op ons sportpark. Gevonden kleding of materiaal wordt verzameld en bewaard in de kantine.

Gevonden privéspullen worden verzameld in de kast in het halletje bij de toiletten op de begane grond. Gaat het echter om kleding met een clublogo (al dan niet gekocht in de webshop of uitgegeven door de club) dan wordt deze bewaard door de dames van de kledingcommissie. Er ligt inmiddels al een behoorlijke stapel kleding, zowel van vorige week als van langere tijd geleden.

Tijdens de kledingspreekuren kun je langskomen om te kijken of de dames jou verloren kleding hebben liggen. Je mag ook een berichtje sturen naar [email protected]

Op vrijdag 9 december om 19:00 uur is er weer een kledingspreekuur. De dames hebben heel wat kleding liggen en willen graag dat dit bij de betreffende eigenaar terugkomt. Kom dus gerust even kijken of er wat van jou tussen zit!

Gevonden_voorwerpen.jpg