Naar de bekerwedstrijd Cambuur tegen Utrecht

7 december 2013 13:45

Op woensdag 18 december a.s. om 20.00 uur speelt SC Cambuur de volgende bekerwedstrijd en wel tegen FC Utrecht.

Onze vereniging heeft nu een aanbod gekregen van Cambuur waarmee voor deze wedstrijd door onze leden heel goedkoop kaartjes kunnen worden besteld. Een kaartje kost slechts € 5,00 p.p.

Hoe werkt het? Lijkt het je leuk om naar deze wedstrijd te gaan, geef je dan op bij Robert de Vries via email: [email protected] Geef hierbij de naam/namen door van degene(n) die meegaan. Denk er wel aan dat jezelf vervoer dient te regelen, maar ook voor ouders geldt dat deze een kaartje bij ons kunnen krijgen voor € 5,00

Voorwaarde is wel dat we minimaal twintig kaarten moeten bestellen.

Je kunt je opgeven tot en met 11 december a.s. Als er voldoende bestellingen zijn, dan  zorgen wij dat de kaartjes besteld worden.

Daarna krijg je bericht, ook via de website, wanneer je de kaarten op kunt halen (en betalen) in kantine ‘De Waaie’.