vv St.-Anna zoekt leider voor eerste selectie (2e klasse zaterdag)

19 mei 2023 11:00

Komend seizoen maakt de eerste selectie van vv St.-Anna de overstap naar de 2e klasse op zaterdag. Dit gebeurt onder leiding van Albert Ruitenberg als trainer. Om de staf van de eerste selectie verder uit te breiden, zijn we op zoek naar een leider voor dit team.

Hierbij ben je samen met de rest van de staf verantwoordelijk voor de volgende zaken:

• Sparren met de hoofdtrainer over voetbaltechnische zaken
  • Coördineren van de organisatie van randzaken rond de wedstrijd zoals wedstrijdformulier en aanspreekpunt voor de tegenstander
  • Aanspreekpunt met betrekking tot algemene zaken rond wedstrijden en trainingen voor wedstrijdsecretaris en secretariaat
  • Tussenpersoon tussen spelers en trainer / VTC
  • Contacten onderhouden met bestuur en technische commissie over randvoorwaardelijke zaken binnen de selectie
  • Helpen bij het organiseren van activiteiten naast wedstrijden en trainingen
  • Wensen en vragen vanuit staf en spelers begeleiden via de juiste kanalen

• Kortom, je moet iemand zijn die die organiseren en coördineren leuk vindt, die graag met mensen werkt en die wil meehelpen en meedenken binnen de staf en spelers van onze club.

Contact:
Mocht je interesse hebben in deze functie of heb je nog vragen dan kan contact opgenomen worden via [email protected]