Programma OFK Zaalvoetbal 2014

3 januari 2014 12:15

Gisteren zijn de Open Friese Kampioenschappen Zaalvoetbal van start gegaan. In sporthal De Trije in Franeker worden van 2 tot en met 9 januari de voorrondes gespeeld. De drie standaardteams van VV St.-Anna komen uiteraard ook in actie.

Op dinsdag 7 januari is het eerst de beurt aan Vrouwen 1. Om 19.30 uur spelen zij de eerste wedstrijd tegen GAVC zaal. Overige tegenstanders zijn SC Berlikum, AVC, LAC Frisia 1883 en ONS BOSO Sneek.

Woensdag 8 januari komt het Zaterdag 1 in actie. De eerste wedstrijd is om 19.44 uur tegen Opende. Friese Boys 1, TOSS, VIOD 2 en Avanti zijn de overige ploegen in de poule.

Zondag 1 ten slotte mag op donderdag 9 januari proberen de finales te bereiken. Om 19.30 uur spelen zij de eerste wedstrijd tegen Rijperkerk. De andere tegenstanders zijn SC Boornbergum, Zwaagwesteinde, Trynwâlden en Marrum.

De nummers 1 en 2 van elke poule plaatsen zich voor de finalewedstrijden op zaterdag 11 januari. Het volledige wedstrijdprogramma is te vinden op  http://www.zvfonline.nl/OFK.