Zondag 1 door op OFK zaalvoetbal

9 januari 2014 22:45

De eerste weken van het nieuwe jaar betekent traditioneel de prestigieuze Open Friese Kampioenschappen Zaalvoetbal (OFK) in Franeker. Onze vereniging doet al jaren mee met drie seniorenteams.

Zondag 1
Zondag 1 werd poulewinnaar door alle wedstrijden te winnen: vijftien punten uit vijf wedstrijden.

De volgende ronde is op zaterdag 11 januari a.s. De eerste wedstrijd wordt gespeeld om 10.20 uur. Tegenstander is dan V & V uit Garijp. De andere tegenstanders in de poule zijn FC Wolvega en SC Stiens (zaterdag).

Vrouwen 1 en Zaterdag 1
Vrouwen 1 en Zaterdag 1 eindigden als derde in de poule. Dat is net een plaatsje te laag, omdat alleen de eerste twee doorgaan naar de volgende ronde.

Zaterdag 1 behaalde negen punten en dat was maar één punt te weinig voor de tweede plaats. Vrouwen 1 behaalde tien punten. De laatste poulewedstrijd speelden de dames tegen naaste concurrent Frisia. Een gelijkspel zou genoeg geweest zijn, maar helaas verloor het team met 2-0 waardoor St.-Anna werd uitgeschakeld.