St.-Anna 1 speelt op do. 6 en zo. 9 maart thuis

4 maart 2014 9:15

Het eerste elftal van onze club is de laatste tijd druk aan het inhalen. Afgelopen zondag was ONB op bezoek. De eerste thuiswedstrijd in een serie van drie achterelkaar.

Donderdagavond 6 maart a.s. (aanstaande donderdag dus) speelt St.-Anna 1 thuis tegen GAVC. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

De daaropvolgende zondag, 9 maart a.s., speelt het eerste thuis tegen Dwingeloo. Deze wedstrijd begint zoals gewoonlijk om 14.00 uur.

Uiteraard heeft St.-Anna ook de steun van de supporters nodig om tot goede resultaten te komen.