St.-Anna 1 speelt thuis en livemuziek daarna

9 maart 2014 8:45

Na twee achtereenvolgende remises hoopt St.-Anna 1 zondagmiddag 9 maart a.s. weer eens meer punten te pakken. Maar tegenstander Dwingeloo wil hieraan vast niet meewerken.

Mogelijk dat St.-Anna het thuisvoordeel kan uitbuiten. De wedstrijd begint zoals gewoonlijk om 14.00 uur.

Na afloop van de wedstrijd is er livemuziek, verzorgd door Jan Nota. Hij zal er alles aan doen om iedereen een onvergetelijke middag te bezorgen.

Ook de doelpuntensponsoren zijn uigenodigd door de spelers van het eerste elftal. Zij wonen de wedstrijd bij en zijn in de rust en na afloop natuurlijk van harte welkom in de kantine.

Het is een mooie zonnige dag en hopelijk mede hierdoor komen er veel toeschouwers om St.-Anna aan te moedigen.