Spelers Zondag 1 krijgen eigen spelershome

19 maart 2014 18:30

Veel tegenstanders van St.-Anna 1 hebben voor de spelers in de kantine een eigen spelershome ingericht. Op die manier hebben de spelers van de eerste selectie een ruimte voor zichzelf. Het bestuur van onze club wil dit ook gaan realiseren. De laatste maanden zijn de plannen hiervoor uitgewerkt.

Inmiddels is er een aantal overleggen geweest waaruit tijdens de bestuursvergadering uiteindelijk een tweetal plannen is voortgekomen. Of een bestaande ruimte (gedacht wordt aan de hoek aan de oostkant in de kantine) hiervoor inrichten of juist nieuwbouw plegen aan de westkant van de kantine; tegen het talud aan.

De meningen hierover zijn nu nog enigszins verdeeld. Is de huidige ruimte niet te klein? Maar is nieuwbouw niet te duur? Maar inmiddels zijn er al wel bouwtekeningen gemaakt. Of die ook daadwerkelijk gerealiseerd gaan worden, is derhalve nog de vraag. Begin april wordt hierover een beslissing genomen.

Mocht er voor nieuwbouw gekozen worden, dan dient het bestuur echter wel een bijzondere ledenvergadering uit te schrijven. De leden dienen hiervoor namelijk toestemming te geven, omdat het om een aanzienlijk hoog bedrag gaat.