Jongens De Opstap uit St.-Jacob winnen schoolvoetbalkampioenschap

21 april 2014 17:00

Woensdagmiddag 16 april speelden de jongens van de Bildtse basisscholen het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi. Er deden 13 teams mee.

Om 13.00 uur startte de eerste wedstrijd. Er werd in drie poules gestreden. In poule A was De Opstap duidelijk de sterkste: alle drie de wedstrijden werden gewonnen. In poule B trok ’t Fonnemint uit St.-Anna aan het langste eind, en in poule C wist De Wizebeam uit Minnertsga poulewinnaar te worden.

De poulewinnaars moesten in drie finalewedstrijden gaan uitmaken wie de grote winnaar zou worden. Wederom was De Opstap oppermachtig, zodat dit team de terechte winnaar werd!

Eindstand:

1. De Opstap            - St.-Jacob