4x4 toernooi F-pupillen

25 april 2014 16:15

Op woensdagmiddag 23 april jl. werd er door Maik de Jong een 4x4 toernooi georganiseerd voor alle F-pupillen van onze vereniging. Voor alle E en D pupillen was op datzelfde moment het straatvoetbaltoernooi bezig.

Onder prachtige weersomstandigheden begonnen de 49! deelnemers enthousiast aan het toernooi, er werd gestreden om iedere meter. Nadat er drie wedstrijden onwikkelde zich een enorm noodweer en was men dan ook genoodzaakt om naar de kantine te gaan. Onder het genot van een glaasje limonade is daar op de ouders gewacht.

Zie hieronder het resultaat van de extreme weersomstandigheden.