Vrouwen 2 verliest terecht met 1-3 van Wardy

3 mei 2014 20:45

Je hebt van die wedstrijden dat de goede wil er wel is, maar de scherpte ontbreekt en dat was zaterdag bij vrouwen 2 het geval. Je schreeuwt je de longen uit het lijf, maar het levert niets op. Het enige dat dan nog rest is accepteren en weer opladen voor de volgende wedstrijd.

St.-Anna begon goed aan de wedstrijd en was de eerste 10 minuten sterker dan Wardy. Dit leverde één mooie kans op. Jolanda speelde zichzelf vrij op links en zette heel goed voor op Carlien die de bal wel raakte maar rakelings naast de paal zag gaan.

Na 10 minuten kwam Wardy beter in het spel en zakte het niveau van St.-Anna en dan zijn we steeds weer een stap te laat. Wardy had een paar speelsters met een heel hard schot en één van deze schoten was onhoudbaar voor Joyce.

Gelukkig was er een goede uitval van ons over links, waar Berber heel goed op doorliep en uit haar voorzet schoot Jolanda beheerst in en dat betekende toch nog de 1-1 bij rust.

Na de rust begonnen onze dames goed en dat leverder 4 goede mogelijkheden op, maar het vizier stond niet op scherp bij de voorhoede.

Opnieuw nam Wardy na 10 minuten het initiatief over en uit de 4 kansen voor Wardy wisten zij wel twee keer te scoren en dat was het verschil deze middag.

Een terechte nederlaag derhalve.