Kermismaandag 19 mei a.s.: St.-Anna 1 - ONS Boso Sneek 1

15 mei 2014 9:45

Sinds 1976 vindt de Kermiswedstrijd plaats tijdens de kermis van St.-Anna. Ook dit jaar wordt op maandagavond niet van deze traditie afgeweken.

Tegenstander van St.-Anna 1 op 19 mei a.s. is dit jaar topklasser ONS Boso Sneek. Deze club heeft zich vrij gemakkelijk weten te handhaven en speelt zaterdag 17 mei a.s. de finale van de Noordelijk beker.

Trainer van ONS Boso Sneek is Bert Hollander. Veertien jaar geleden nam hij afscheid van St.-Anna 1 met promotie naar de derde klasse.

De wedstrijd op sportcomplex ‘De Waaie’ begint om 19.30 uur. Om 18.45 uur begint de voorwedstrijd tussen de F1 en F2 van onze club.