Regioteam NWF tegen Real Panasz

22 mei 2014 18:30

In Berlikum wordt op zaterdag 31 mei a.s. een wedstrijd gespeeld tussen een regioteam en Real Panasz. Het team Real Panasz komt uit het Groningse en heeft als doel om door middel van sport mensen met elkaar te verbinden.

Real Panasz bestaat vooral uit spelers die in de topklasse spelen (met name oud-profvoetballers), maar zo nu en dan maken ook reguliere profs onderdeel uit van dit team.

Eventuele aanvullende informatie is te vinden via: http://www.realpanasz.nl/

Ton Hartman, de hoofdtrainer van SC Berlikum, fungeert tijdens deze wedstrijd als coach en heeft ook de selectie samengesteld. De wedstrijd begint om 17.30 uur.

Van St.-Anna doen Klaas Jan Bijlsma en Gerrit Strikwerda mee.