De selectie van Zondag 1 2014-2015

17 juni 2014 8:15

De overschrijvingsdatum van 15 juni is verstreken, zodat de contouren van de eerste selecties van de amateursclubs nu definitieve vormen hebben aangenomen. Wie zijn er vertrokken en wie zijn er welkom geheten?

De eerste selectie van onze club is versterkt met een aantal spelers. Sydo Jansma en Harmen Visser zijn overgekomen van Stiens zondag en doelman Jouke Bosje komt over van Oosterlittens. Sydo is een oude bekende, want hij heeft al eens eerder een paar seizoenen bij St.-Anna gekeept.

Verder heeft een zevental A-junioren de jeugd verlaten en de overstap naar de senioren gemaakt: Patrick Banning, Jan Bergsma, Timo Bijma, Guylian Kick, Roel Kolkman, Kewin Koers en Thomas van der Leij.

Ten opzicht van het afgelopen seizoen is er niemand gestopt of naar een andere club overgestapt. De selectie van trainer Arnold Haanstra is daarom breder dan ooit.