De activiteitencommissie maakt programma bekend

22 september 2014 10:15

De activiteitencommissie heeft een flinke metamorfose ondergaan. Ten opzichte van de samenstelling vorig seizoen zijn er maar twee op hun post gebleven. Maar de commissie is alweer voltallig en presenteert de activiteitenkalender voor dit seizoen.

Margot Bosma en Mina Dijkstra, ook de oprichters van de activiteitencommissie, zijn als enige twee overgebleven. Dus er blijft meer dan voldoende ervaring over.

Femke Keizer, Olga Kolkman en Johan Dijkstra, bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren voor de activiteitencommissie!

Het vertrek van en aantal personen betekent ook dat er vervangers dienen te komen. En die zijn er gevonden in de personen van Paul Feenstra, Sikke Groeneveld, Krista Bijlsma en Jolanda van Kooten.

Zij voorzien het activiteitenbolwerk van nieuw elan. Nieuwe commissieleden betekent immers ook vaak nieuwe ideeën en dat zal hierbij vast ook het geval zijn. Hieronder alvast de activiteiten van het seizoen.

Activiteitenkalender
11-10-2014: Quiznight.
14-11-2014: Spreukjesbos (voor de jeugd).
29-11-2014: Sinterklaas in ‘De Waaie’.
07-02-2015: Quiznight + eten + vrijwilligersavond.
15-04-2015: Vrienden- en vriendinnenmiddag.
05-06-2015: Seizoensafsluiter senioren, A,B en C.
06-06-2015: Seizoensafsluiter pupillen.
21/23-08: Jeugdkamp met KF