Eerste quizavond dit seizoen op zaterdag 11 oktober a.s

24 september 2014 18:30

De activiteitencommissie organiseert op zaterdag 11 oktober a.s. de populaire quizavond voor iedereen die betrokken is bij onze vereniging. Dus leden, niet spelende leden, vrijwilligers, supporters, sponsoren enz.

Het is een algemene kennisquiz (een soort ‘Triviant’) en bestaat uit acht ronden met vragen, foto’s van bijvoorbeeld beroemdheden, muziek en nog veel meer.

Je kunt individueel meespelen, maar het is natuurlijk nog veel leuker als je samen een team samenstelt (maximaal vijf personen).

Alles nog even op een rijtje: Datum: zaterdag 11 oktober 2014. Aanvang: 20.00 uur. Kosten: geen. Leeftijd: >18 jaar.

Vanwege de voorbereidingen heeft het de voorkeur om jezelf of team op te geven via [email protected] Bedenk je op het allerlaatste moment dat je toch mee wilt doen, dan ben je uiteraard van harte welkom.

De activiteitencommissie