De presentatiegids is uit

19 oktober 2014 10:45

De vereniging brengt voor het tweede achtereenvolgende seizoen een presentatiegids uit. Op de presentatieavond werd het eerste exemplaar uitgereikt aan Willem Brouwer van 'Brouwer Bouw', de hoofdsponsor van de club.

Net als vorig seizoen is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer. Deze sponsorcommissie bestaat uit de leden Harm Jensma, Schelte Lep, Sytze-Jorrit Jorritsma, Bennie Stapensea en Fokko van der Woude. Zij hebben voor de adverteerders gezorgd.

De meeste interviews en achtergrondverhalen zijn van de hand van Jan K. de Groot, maar deze keer hebben ook Harm Jensma (interview met Plaveka en artikel over de Club van 50) en Bennie Stapensea (artikel over de AH Wassenaar Voetbaldagen) een bijdrage geleverd. Mark Terpstra heeft weer topfoto’s afgeleverd van verscheidene teams en individuele personen.

In de gids staan interviews met de eigenaren van Plaveka, Johan Dijkstra (speler Zondag 1), Jan de Groot (coördinator Vrouwenafdeling) en Bart Kooistra (oud-jeugdspeler van onze club en nu speler van SC Cambuur).

Sytze-Jorrit Jorritsma beschrijft nauwgezet in de gids het proces van de nieuwe kledinglijn en het fonkelnieuwe logo van de club. En natuurlijk mag de eeuwige topscorerslijst niet ontbreken.

Verder informatie over de Club van 50, de wedstrijdprogramma’s van Vrouwen 1 en Zondag 1 tot aan het einde van het seizoen, een poster van Zondag 1, artikel over de zaterdagafdeling, voorwoord van de voorzitter, adressen en de eregalerij.

Degenen die voorheen maandelijks het clubblad ontvingen, krijgen de presentatiegids thuis bezorgd.

Veel leesplezier toegewenst!