Recreatievoetbal op 28-11: ook zo’n zin om weer even te ballen!?

11 november 2014 21:00

Alweer een aantal jaren terug is de KNVB gestart met een 35+-competitie op vrijdagavond waarbij er op een half veld ‘7 tegen 7’ wordt gespeeld. Een groot succes, mogen we wel zeggen, waaraan steeds meer teams deelnemen.

Binnen de vereniging horen we steeds vaker mensen tegen elkaar zeggen dat ze wel weer eens lekker tegen een balletje aan willen trappen. Hierdoor is het idee ontstaan om op vrijdagavond zelf eens een recreatietoernooi te organiseren. De eerste keer dat we dit gaan doen is op vrijdagavond 28 november a.s. vanaf 19.00 uur.

Wat en hoe?
Iedereen mag zelf een team samenstellen van zeven spelers (+ eventueel een aantal wissels). Het is niet nodig om lid te zijn van de voetbalvereniging. Een team kan dus bestaan uit leden, niet-leden of een combinatie van leden en niet-leden.

Speciale regels en veld?
De wedstrijden worden gespeeld op een half veld (pupillenveld) en er wordt zeven tegen zeven gespeeld (keeper en zes veldspelers). Verder gelden dezelfde spelregels als normaal waarbij alleen een sliding niet is toegestaan.

Voor wie?
Iedereen vanaf ongeveer een jaar of dertig is van harte welkom. Kun je een team niet alleen vullen met dertigers, dan mag het team ook aangevuld worden met mensen die jonger dan dertig jaar zijn. Heb je zelf geen team, maar lijkt het je wel leuk om mee te doen, dan kun je je ook gewoon individueel opgeven. Van de individuen kan dan mogelijk ook een team worden geformeerd.

Een gezellige en sportieve avond voetballen. Het plezier staat voorop!

Opgave Je opgeven kan tot 19.00 uur op donderdag 27 november a.s. via het volgende e-mailadres: [email protected] Vermeld hierbij de aantallen en namen van de spelers. En als individu je naam.

Het maximale aantal deelnemende teams is acht. Geef je dus snel op, want we kunnen echt niet meer teams herbergen.

Als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan kun je deze natuurlijk altijd mailen naar het voornoemde e-mailadres.

Met sportieve groet,

Bestuur VV St.-Anna